Sayfalar

15 Mayıs 2010 Cumartesi

ben kimim....

ben sümeyra bazen bunalımlar yaşasamda kendime kızdıgım anlarım olsa da ben benim,yalnızlık içimde kalbimde nereye gitsem benimle arınamam kendimden,kendimden de kaçamamya,anlatamam anlayamam bazen,üzüntülerim sevinçlerim,insanlara çok deger veren yanım kendime kızdığım anlarım,kimseye hakettiginden fazla deger verme ya kaybedersin ya üzülürsün,içimin gülen yüzü,solyanımdaki sızı,ben benim işte,sosyolog olmak isteyip ülkemin şartlarında ve yasalarında magdur olmuşum,iyi yazarım öyle diyorlar,artık yazmakta gelmiyor,oysa roman yazacaktım başlamıştım bıraktım,tüm sevinçlerim kısamı sürdü ne,düşünüyorumda,hayatı erkenmi bitirdim erkenmi yaşadım,çok şey bilmekmi kaybettirdi bana hayatta bilmiyorum ben nerede hata yaptım diye soruyorum kendime,öfkelerim solyanımda düğüm oluyor gözyaşlarımda akıtıyorum kızıgnlıkları söyleniyorum küfrediyorum öylece bazen diyorumya ben kimin ahını aldım,mutsuzluklarıma kılıfmı arıyorum sebepmi sonuçmu onu da bilmiyorum,canım yakan tüm şeylerden nefret ediyorum artık,hayat öylesine yormuşki beni bırakıp gitmek geliyor içimden,inancım olmasaydı diyorum eğer inancım olmasaydı.........kelimeler bitiyor içimde.....ben bitiiyorum.....benim işte sümeyrayım,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder