allahım nasıl başlasam bilmiyorum ama bunu yazmak geldi içimden ramazan geldi çok şükür,geçen yıl hamiştim oruç tutamamıştım bu sene nasip oldu tutuyoruz hep korkuyordum rabbim zorlaştırma kolaylaştır diye dua ediyorudum çok şükür iyi gidiyoruz,ayris mersa da sanırım oruç tutuyor zira iki gündür doğru düzgün yemiyor kaşıkla kavga ediyor söyleniyor:)
ayris dün 11-08-2010 ilk kelimesini söylemeye başladı dedededede :))ve ağzından düşmüyor çok komik..akşam eşim geldi babası bak ne diyor dedim başladı dede dedeeee demeye tabi kıskanç baba hemen kızım baba babaaa dedirtmeye ugraştı ama ayrisin cevap yüzüne bakarak dededeee oldu eşim pes etti ben de iyice sinir olsun diye babamın adını ekledim vee dede dedim:))artık çok hızlı sürünüyor ve mutfak salon geziyor bizim küçük hanım mübarek gezintiye çıkmış gibi gayette rahat:)
ramazan olduğ için dışarı çıkmıyoruz çok sıcak ayris de aslında bunaldı çıkarıp hava aldırmak lazım ama artık haftasonu babası parka götürüp gezdirir..
sahi geçen hafta park ve market macerasını yazmadım misafir gelecekti eşime listeyi verdim birazda nazla şeyy hımm kem kümm ben evi çamaşır suyuyla silecektim ayriside alıp gitsen neyse arabasını çıkardı ve baba kız gittiler sonra geldilerki kan ter içinde babası oyy öldüm bittim ben artık gidemem bu çok ağır poşetler falan söylendi de söylendi parka gitmişler dönerken ayris ağlamış yolsa susamış nasıl söylediyse:)))bizim ki pet şişe su almış kapağıyla içirmiş halbuki ayris hala kaynamış sogutulmuş su içer neyse bi kerelik birşey olmaz eve gelişleri komediydi yani...
okadar çok yarım işlerim varki yapmam gereken aman allahım..anneme yaptığım salon takımı kasnakta onun masası kaldı yarım kalmış kurdela havlularım çalışmam gereken bir kpss çok çalışmam lazım çok ve aylardan ramazan ve sıcak hiçbirini gözüm görmüyor ve yapcak halde degilim.. biraz daha dursunlar taaki ekim gelene kadar..
Ahh ne tatlıdır o ilk kelimeler,ilk cümleler,ilk adımlar..Allah prensese hayırlı uzun ömürler versin inşallah..Hayırlı sahurlar..
YanıtlaSil