bugun 23 nisan neşe oluyor insan:)))ayris için değişiklik olsun diye aktivitesi bol olan forum istanbuldayız:)))hoşuna gitti çok eğlendi ayris mersa ta kiiii babasının adidas kabinine beraber girip maç sunmaya başlamasıyla yüksek ses ve babasının maç anlatması gollll diye bağırmasıyla feryat figan ayris mersa:))ve kucağımdan inmeyen babasına trip atan kucağına gitmeyen bir ayris mersa:)))
bu arada 3-4 gundur duygusal takılıyoruz nedense:)))bu akşam kuzeni zeynep geldi o ağladı diye bizimkide güzel bir ağladı..gunduz dayısı birşey dedi diye bir ton ağladı işimiz var bu kızla çok nazlıı:)
düşünüyorumda zaman öyle çabuk geçiyor ki ayris 16 aylık olmak üzereee,belki bir gun ayris mersa 16 yaşında artık bile yazarım blogumuza ya da kendisi yazar:)
anne olmak ???????karışık duygular yeni bir hayat yeni başlangıçlar demek aslında,2.bir kişiye bağımlı yaşamak onsuz plan yapamamak,hep onu düşünmek..annelik zor ama güzel bir yol.......
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder