ayrismersa
hayatımın tek gerçeği...ayris'im mersa'm...ayışığı saçanım...sığınılcak tek limanım....
Sayfalar
Ana Sayfa
ben...
15 Nisan 2011 Cuma
saat gece 12 ve sizce ayris mersa ne yapıyor olmalı ???tabiki uyuyordur dediğinizi duyar gibiyim hayır işte:)çekmecesini boşaltmış kıyafetlerini başına geçirmekle meşgul allahım bu kız kime çekti :))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder