Artık büyüdü diyorum kendimce evet evet büyüdü, artık tepkiler veriyor daha bilinçli bir şekilde, ellerimi uzattığımda bana gelmek için hamle yapıyor, başkalarının kucağına gittiğinde bana bakarak ağlıyor benim kucağıma gelmek istiyor kucağıma alınca susuyor bana daha çok gülüyor:) bana değer veriyor
Bu ay ilk kez kendin dönebildin ne büyük bir şey başardın kendi bile şaşırdı halineen favori oyuncağımız şuan ıslak mendil paketi onu gördüm mü dünya onun oluyor elinden çekip almaya çalışırsak kıyamet kopuyor sanırsınız, ıslak mendil kızımın her şeyi
Su içmeyi hiç sevmiyorsun dün babana dedim acaba suluk alsak renkli ya içer mi dedim o da gitmiş cırtlak bir pembe suluk almış sanasen içmekten çok saplarını yemekle uğraştın şimdilik ve üzerini ıslattın bir güzel
Bu arada bu ay ek gıdalara başladık muhallebi yaptım ve yemek için kaşığı azgına götürdüm püüüü yaptın her yer battı sevmedin tadına baktım çok tatsız bir dahakine bir küp şeker attım ona bayıldın annen gibi tatlıcımı olacaksın ne
Elma sevmedin ama kayısı ya bayıldın, o kadar uğraşıp yoğurt mayalıyorum onu bile pek sevmedin tamam biraz ayran gibi olmuş olabilir ama insan annesini rezil etmemek için yiyebilirdi
Ve yaz geldi artık seninle yazlığa gideceğiz seni denize sokacağım ne tepki vereceksin merak ediyorum güzel günler göreceğiz seninle diyorum biriciğim..
Bu ay ilk babalar günündü,babana 3 tane gömlek aldık beraber o sabah beşige koydum paketleri üzerine kırımızı kalemle babacık babalar günün kutlu olsun yazdık baban geldi 10 dk sonra ve gördü eminim çok şaşırdı şakın oldu bence
çok önceleri yazdığım ama yayınlayamadığım bir yazımız..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder