ayrismersa
hayatımın tek gerçeği...ayris'im mersa'm...ayışığı saçanım...sığınılcak tek limanım....
Sayfalar
Ana Sayfa
ben...
24 Temmuz 2010 Cumartesi
hey anne bana bana bir gözlek alamadınız rezil oldum aleme iyimi:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder