Sayfalar

24 Temmuz 2010 Cumartesi

uzun zaman oldu yazmayalı

uzun bir aradan sonra yazmaya başlamak istiyorum:)
ayris bebek büyüdü artık 6 ay 3 haftalık olacak çok zaman geçti diyorum kendimce bir yanımda ne çabuk geçti anlamadım diyorum.
artık beni tanıyor yabancıları anlıyor ve ağlıyor bana gelmek için hamle yapıyor en çok bu hoşuma gidiyor.
ayris ile yazlığa gittik 20 kusür gün kaldık degişik bir duyguydu eskiden tek başıma çıkar giderdim onu hazırlamak mamasını hazırlamak arabasını hazırlamak aman üşütürmü serin olurmu uzun kollu ayarlamak ilginç bir deneyim oldu en çok ta seneye nasip olursa birbuçuk yaşında olur yürür daha rahat mı olur yoksa daha kötümü olur diye düşündüm hep:)denize bu yıl çok giremedim girmekte istemedim nedense onu tek bırakmak yada başkasına emanet etmek çok zormuş bunu anladım bir kaç kez bırkaıp evde çarşıya gittim onda bile acaba ne yaptı diye düşündüm bir insana bağımlı olmka sanırım bu,herşeyden herkesten önce onu düşünmek,dahası anne olmak sanıırm bu,en iyi ben bakarım sanmak..
anneanne onu denize soktu ben cesaret edip sokamamıştım karadeniz soguk dalgalı nede olsa bazen de kirliydi mikrop kapar diye korktum hep,annem gelmişti 2 günlügüne biz eşimle denizdeyken bir baktı ayris balıklama denize dalıyor:)ağlama eşliginde hemen yanına gittik bi kaç kez dalış yaptmıştı bizimki ama nasıl aglıyor sarıldı banaa ama ne sarılmak korkudan yavrum:)tabi babamız hemen hasta olacak hemen çıkarıınnnnnn onu bay panik iş başında çıkardık ve hastaa oldu kusma ishal allahtan gitmeden dr'a ishal vs için ilaçlar yazdırmıştım hemen ilaç verdik 2 3 gun sürdü sayısız kere çamaşır makinası açtım çamaşlr astım:) ve atlattık sonunda..sonra gelmeden birgün önce tekrar babası soktu biraz denize allahtan bu kez vukuat olmadı kazasız atlattık bağışılık kazandı biizmki:)
ertesi gün düştük yollara geldik evimize bir tatişl maceramızda böyle bitti işte....
bu arada sıcaklardan çok fena isilik oldu biz ne oldugunu bilmedigimiz için acemi anne bABA doktora koştuk bebe kıxzamık olmasın dedik:)neyseki biraz isilik biraz alerjikmiş ilaç verdi geldik eve..şimdilik bukadar şuan ayris hanım uyuyor arada gözünü açıyor bana bakıyor tekrar dalıyor çok sıcak düzeni bozuldu iyice..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder