ALİCAN'IM BENİM:)))))))))))) SANDALYE KAVGASI:)) 5'İ BİR ARADA BUNA DENİR İŞTE:)))))))))))) HERŞEYİM BENİM CANIM KIZIM SENİ ÇOK SEVİYORUM TATLIM TATLIM.. KIZIM YİNE ARKADAŞLARIYLA BULUŞTU OYNADILAR AĞLADILAR EĞLENDİLER İYİ GELİYOR BU BULUŞMLAR KIZIMA VE SALI GUNU ARKADAŞLARI BİZE GELİYOR..BU HAFTAKİ BULUŞMAMIZDAN BİR KAÇ KARE DİYELİM...
maşallah ne güzel çocuklar birarada
YanıtlaSilEHEHEHE OCAK TOSBAĞALARIM BENİM=)
YanıtlaSilYAŞAMSAL GANİMETLER SİZİDE ARAMIZDA GÖRMEK İSTİYORUZ OCAK TOSBASI EYLÜL İLE:))
YanıtlaSil