Sayfalar

22 Ocak 2011 Cumartesi

ALİCAN'IM BENİM:))))))))))))
SANDALYE KAVGASI:))
5'İ BİR ARADA BUNA DENİR İŞTE:))))))))))))
HERŞEYİM BENİM CANIM KIZIM SENİ ÇOK SEVİYORUM TATLIM TATLIM..
KIZIM YİNE ARKADAŞLARIYLA BULUŞTU OYNADILAR AĞLADILAR EĞLENDİLER İYİ GELİYOR BU BULUŞMLAR KIZIMA VE SALI GUNU ARKADAŞLARI BİZE GELİYOR..BU HAFTAKİ BULUŞMAMIZDAN BİR KAÇ KARE DİYELİM...

3 yorum:

  1. maşallah ne güzel çocuklar birarada

    YanıtlaSil
  2. EHEHEHE OCAK TOSBAĞALARIM BENİM=)

    YanıtlaSil
  3. YAŞAMSAL GANİMETLER SİZİDE ARAMIZDA GÖRMEK İSTİYORUZ OCAK TOSBASI EYLÜL İLE:))

    YanıtlaSil