hayatımın tek gerçeği...ayris'im mersa'm...ayışığı saçanım...sığınılcak tek limanım....
Nice güzel yaşlar olsun ayrismersa'ya.. sağlıkla ve huzurla.. sevgiler.
nice yıllar olsun benim güzel kızıma=)
Nice güzel yaşlar olsun ayrismersa'ya.. sağlıkla ve huzurla.. sevgiler.
YanıtlaSilnice yıllar olsun benim güzel kızıma=)
YanıtlaSil