Sayfalar

4 Ocak 2011 Salı

bugün doğmuştun,bugun kollarıma almıştım seni,iyi ki doğdun,iyi ki doğurmuşum bebeğim seni,ömrün güzel olsun hep,sağlıkla huzurla güzelliklerle inş..bu ilk yaşın kutlu olsun en büyük aşkım nice yaşlara hayırlı evlat ol inş..seni herşeyden çok seven annen..seni seviyorum tatlım...

2 yorum:

  1. Nice güzel yaşlar olsun Ayrismersa'ya... sağlıkla, huzurla, sevdikleriyle.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. merhaba yorum bırakmışsınız ben de yeni farkettim şimdi gördüm yorumunzu, bazen yorumlar birbirinekarışıyor, göremiyorum afdersiniz. Hoşgeldiniz desem geç mi kalmış olurum, olsun hoşgeldiniz:)

    YanıtlaSil