Sayfalar

31 Aralık 2010 Cuma



pazar günü doğum günümüzü kutlayacağız hazırlıklar son sürat devam ediyor:)dün bütün gün 1 şeklinde kurabiye yaptım şeker hamuruyla kapladım ambalajladım bayağı uğraştım ama çok güzel oldular..okadar çok yapmışımki ayris'in arkadaşları kuzey ve naz'a da 20 şer tane yaptım haftaya onlarında yaş günü çünkü...ömrün güzel olsun bebeğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder