Sayfalar

23 Aralık 2010 Perşembe

ayris mersa 1 yaşına girmek üzere çok az kaldı cumartesi günü ayris'i babaya bıraktım ben eminönüne alışverişe gittim 1 şeklinde kurabiye kalıbımızı bulabildim sonunda:)şeker hamurunu partü süsleri balonları hepsini aldım,en önemlisi hayalimdeki elbiseyi bu elbiseyi ümraniyede begenmiştim sonra alırım daha çok demiştim ama nedense fırsat olup alamadım eminöününde aynısını görünce hemen sarıldım tabi hemen aldım altına da bir ayakabı aldım oldu bitti,saç bandı aldım onu elbiseye uygun süslemem gerek onun için malzeme almaya çıkmam lazım tül ıvır zıvır,pastamızı bakmamız lazım bir pastaneden ama daha çıkamadım onu da halletmem gerek.menüyü oluşturdum,ve stüdyoya gidip foto çekilcez artık o gün..umarım o gün hava çok kötü olmaz..
şubat ayında 2 tane kuzenim evlencek ve okadar ters olduki tarihleri 4 şubat birisi 5 şubat birisi 4 şubatta bursada olmam gerek gece nasıl döneriz ne yaparız bilmiyorum 5 şubattaki dügüne yetişmek için zira amcamın oglu ve beraber büyüdük kardeş gibi mutlaka gitmeliyim..ben 3-4- gun önceden gitmeyi planlıyorum hava durumuna göre..ve nisanda diğer bir kuzenim evlecek bu bizim bekarlarda bu sene coştu:)bu sene ayrise gezecek çok yer çıktı ve düğün:)))

1 yorum:

  1. Ayrismersa'ya şimdiden mutlu yıllar size de kolaylıklar diliyorum.. sevgiler.

    YanıtlaSil