ayris mersa'nın arkadaşları bize kahvaltıya geldi yine:))çok güzeldi herşey,
gülşah teyzemiz hediye almış çok beğendik çok teşekkür ederiz işte fotomuz:)
akşam da foruma gidip kızıma babasıyla ilk adım ayakakbısı baktık ama bulamadık istediğim gibi birşey,peki annesi ne yaptı hep hayal ettiğim kırmızı kumaş kaplı babet buldum ve hemen atladım bunu almalıyım dedim:))ve hemen aldım..bir ara giydiğinde resmini eklerim..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder