ayrismersa
hayatımın tek gerçeği...ayris'im mersa'm...ayışığı saçanım...sığınılcak tek limanım....
Sayfalar
Ana Sayfa
ben...
14 Aralık 2010 Salı
ÇINARALTINA 3 GÜZEL İNMİŞ:)))KUZENLER KAHVALTIDA:)
FORUM İSTANBUL AYRİSİN MEKANI:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder