" Çocuklarınız, sizin çocuklarınız değildir. Bunlar
kendini özleyen hayatın oğulları ve kızlarıdır. Siz bunların dünyaya gelmelerine
aracı oldunuz, fakat bunlar sizin değildir. Gerçi onlar sizinle beraberdir,
fakat sizin malınız olamazlar. Onlara sevginizi verebilirsiniz, fakat
düşüncelerinizi asla. Çünkü onların kendilerine özgü düşünceleri vardır. Siz
onların gövdelerini barındırabilirsiniz, fakat ruhlarını barındıramazsınız,
çünkü ruhları yarının sarayındadır. Sizse orasını rüyanızda bile göremezsiniz.
Siz onlara benzemek için uğraşabilirsiniz, fakat onlar kendinize benzetmek için
uğraşmayınız. Çünkü hayat geriye adım atmaz dün ile ilgilenmez. "
(Halil
Cibran)
SENİ ÇOK SEVİYORUM BİRİCİĞİM HERŞEYİM...
İYİ Kİ DOĞURDUM SENİ:)))))))))))))
Ben de bu pasajı Sirar'ın blogunda görmüştüm ilkin ve çok hoşuma gitmişti.. şimdi bir kez dhaa okuyunca gene aynı lezzeti aldım.. sevgiler..
YanıtlaSil