ayrismersa
hayatımın tek gerçeği...ayris'im mersa'm...ayışığı saçanım...sığınılcak tek limanım....
Sayfalar
Ana Sayfa
ben...
23 Aralık 2010 Perşembe
ayris'in kırmızı babetlerinde sıra eklerim demiştim:)gezmeye gitmeden önce bir kaç foto çekeyim dedim ama ne mümkün adda dedim ya olay bitti birönce kapıya doğru yanaşma derdin yakalayabildiğim bir kaç poz:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder